VOORBEREIDING - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Hanna en Joanne - WaarBenJij.nu VOORBEREIDING - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Hanna en Joanne - WaarBenJij.nu

VOORBEREIDING

Door: Hanna en Joanne

Blijf op de hoogte en volg Hanna en Joanne

17 Februari 2014 | Nederland, Rotterdam

Haa bezoekers van onze blog!

Wij zijn Hanna & Joanne, 2 derdejaars verloskundestudenten, vol met passie voor onze studie!!

Komende zomer hopen wij op 18 juli 2014 voor 5 weken naar India te gaan om vrouwen te begeleiden tijdens hun bevalling. Een levensveranderend en bijzonder moment in het leven van een vrouw. In India is de moedersterfte tijdens de bevalling enorm hoog. & wij gaan ons in India inzetten in het Duncan Ziekenhuis in Raxoul. (http://ehausa.org/hospitals_duncan.html)

Tijdens onze reis willen we jullie op de hoogte houden via deze site!

We willen geld ophalen om zo dit werk te kunnen realiseren , zodat wij onze kennis & gaven kunnen inzetten voor aanstaande moeders!

Wanneer u ons wilt sponsoren, kunt u uw gift overmaken naar Rekeningnummer 1339.44.840 t.n.v. J. de Kat onder vermelding van "Vrijwilligerswerk India".
Op 5 april 2014 is er in de Hervormde Kerk te Zegveld een Benefietconcert . O.a. Christian Verwoerd zal hieraan mee werken. (www.christianverwoerd.nl) En binnenkort volgt hierover meer informatie.
Lieve groetjes,

Joanne & Hanna

• 26 Februari 2014 - 19:31

Corinne:

Wouw wat een mooi initiatief meiden!
    Heel veel succes met de voorbereidingen en ik ga jullie volgen!!
    X Corinne