Het AFTELLEN is begonnen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Hanna en Joanne - WaarBenJij.nu Het AFTELLEN is begonnen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Hanna en Joanne - WaarBenJij.nu

Het AFTELLEN is begonnen!

Door: Hanna en Joanne

Blijf op de hoogte en volg Hanna en Joanne

23 Juni 2014 | Nederland, Rotterdam

Ha alle lezers van onze blog!

Nog 23 dagen, dan is het 15 juli & zullen we Nederland achter ons laten om tijd door te brengen in India.

Heel veel voorbereidingen zijn getroffen de afgelopen weken.
Vele Inentingen, Malaria-pillen, lange tijd op de Indiase Ambassade en "mee-neem-lijstjes" verder, is het vanaf nu toch wel aftellen.

En langzamerhand gaan we steeds meer beseffen waar we naar toe gaan, hoe en wat we daar gaan doen. We hebben veel contact met de organisatie in India waarvoor we gaan werken & door vele verhalen + afspraken over de reis en ons verblijf gaat het steeds meer leven!

Komende week zullen we horen of wij ons Visum zullen krijgen & momenteel werken we nog hard aan de afronding van het opleidingsjaar!
We zijn heel dankbaar voor alle lieve reacties + steun van heel veel verschillende mensen & zien er naar uit om daar te gaan helpen!!

Daarnaast is het ook wel spannend, de lange reis + de vreemde cultuur, iedereen die we tijdelijk achter laten & alles wat we mee gaan maken. Hoe fijn is het dat we door iedereen gesteund worden & ook samen een sterk + hecht team vormen!

We willen jullie vragen om voor ons te bidden, dat de laatste voorbereidingen voorspoedig zullen gaan & dat we een fijne, goede tijd mogen hebben in India!

> Ook in India zullen we via deze blog te volgen zijn & is er goed internet aanwezig! We kijken er naar uit!

Liefs Hanna en Joanne

Ps. We willen ook babykleertjes/mutsjes meenemen voor de pasgeboren kindjes daar, dus mocht je nog iets hebben liggen, neem dan contact op met één van ons!! In India zijn ze er zooo ontzettend blij mee!!

Pps. Door je te koppelen aan de mailinglijst ontvang je een mail wanneer er een nieuw bericht wordt geplaatst.

• 23 Juni 2014 - 14:24

Suzanne:

Heb ik nu goed genoeg mijn mailadres ingevuld om op de hoogte gehouden te worden? Anders laat je het maar weten :)
    Succes met de voorbereidingen!

• 23 Juni 2014 - 15:20

Corina:

Reis met je mee!
    Geweldig om zo"n reis te maken!

• 23 Juni 2014 - 20:53

Simone:

Wat een geweldig avontuur, geniet ervan! Ik volg jullie met veel plezier! Succes met de voorbereidingen!!xx

• 25 Juni 2014 - 13:31

Henk Jan:

Succes

• 26 Juni 2014 - 13:35

Wilma:

Mooi werk...we gaan in gedachten met je mee!!

• 26 Juni 2014 - 15:37

Jaco:

Dag meiden. Heel veel leerzame en plezierige dagen toegewenst. Gods zegen en nabijheid, ook wanneer jullie een tijd richting India zullen vertrekken. Ik lees met alle plezier jullie verslagen door. Dus vergeet niet de dingen te verslagen en ze geheim voor ons te houden;) Jullie zijn een gebedspunt, elke dag opnieuw. Succes!

• 27 Juni 2014 - 15:10

Lenneke De Kruijd:

Wij wensen jullie Gods nabijheid toe.En wij zullen jullie verslagen lezen.Lieve groetjes van Lenneke

• 01 Juli 2014 - 11:16

Emmy Van Ingen:

Spannend hoor! Succes met de laatste voorbereidingen, we hopen dat jullie een goede en onvergetelijke tijd daar mogen hebben en blijven graag op de hoogte van alle jullie wederwaardigheden.

• 01 Juli 2014 - 11:44

Hennie De Vrijer:

Gods zegen toegewenst in het werk dat jullie willen gaan doen in India.

• 04 Juli 2014 - 21:40

Tijmen De Kat:

knap hoor en suc6

• 08 Juli 2014 - 23:30

Daniëlle:

Heel spannend!! Ik zal veel voor jullie bidden en aan jullie denken!

• 15 Juli 2014 - 11:50

Marie-Josee:

Heel veel succes met wat je daar gaat doen! supermooi en een hele gave ervaring rijker straks, ik ga jullie met plezier volgen...... ( best jaloers!)

Dikke kus, MJ