VOORTGANG - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Hanna en Joanne - WaarBenJij.nu VOORTGANG - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Hanna en Joanne - WaarBenJij.nu

VOORTGANG

Door: Hanna en Joanne

Blijf op de hoogte en volg Hanna en Joanne

26 Februari 2014 | Nederland, Rotterdam

Lieve allemaal.

We zijn ontzettend blij dat we in de afgelopen weken bericht hebben ontvangen dat er in India uitgekeken wordt naar onze komst.
Nu hebben we definitief bevestiging van het Duncan Hospital in Raxaul dat
we kunnen komen!!!! Hoe fijn is dat!!

& Vandaag hebben we de tickets geboekt!
Wij hopen op dinsdagmiddag 15 juli te vertrekken en op 22 augustus weer terug te vliegen.
Het wordt steeds meer definitief en wat hebben we er zin in!! (:
Vanaf 6 weken van tevoren kunnen we ons visum aanvragen, dus dat is nog even spannend.

We willen de vele mensen die ons al gesponsord hebben, om ons vrijwilligerswerk te kunnen realiseren en iets te kunnen bijdragen aan de zorg in India, bedanken!!

Wij houden jullie op de hoogte.

Liefs. Hanna en Joanne

• 27 Februari 2014 - 23:07

Nicolet:

Ha meiden,
    Heeft Jannel van Westr. daar ook niet een tijdje gezeten?
    Veel succes met de verdere voorbereidingen op je verblijf in India: hitte, kakkerlakken, muggen, etc...
    En tussendoor verlossen!
    N

• 28 Februari 2014 - 16:38

Johan Berkhout:

Dat heb je vorige keer helemaal niet verteld dat je zelf ook voor een buitenlandse uitdaging stond Joanne;) Ik zal je blogs lezen vanuit Malta!

gr. Johan