Verloskundigen in India - Reisverslagen van Hanna en Joanne - WaarBenJij.nu Verloskundigen in India - Reisverslagen van Hanna en Joanne - WaarBenJij.nu

Verloskundigen in India

Haa bezoekers van onze blog!

Wij zijn Hanna & Joanne, 2 derdejaars verloskundestudenten, vol met passie voor onze studie!!

Komende zomer hopen wij op 15 juli 2014 voor bijna 6 weken naar India te gaan om vrouwen te begeleiden tijdens hun bevalling. Een levensveranderend en bijzonder moment in het leven van een vrouw. In India is de moedersterfte tijdens de bevalling enorm hoog. & wij gaan ons in India inzetten in het Duncan Ziekenhuis in Raxaul. (http://ehausa.org/hospitals_duncan.html)

Tijdens onze reis willen we jullie op de hoogte houden via deze site!

We willen geld ophalen om zo dit werk te kunnen realiseren , zodat wij onze kennis & gaven kunnen inzetten voor aanstaande moeders!

Wanneer u ons wilt sponsoren, kunt u uw gift overmaken naar Rekeningnummer 1339.44.840 t.n.v. J. de Kat onder vermelding van "Vrijwilligerswerk India".