Status Visa: READY FOR COLLECTION > Hij is binnen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Hanna en Joanne - WaarBenJij.nu Status Visa: READY FOR COLLECTION > Hij is binnen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Hanna en Joanne - WaarBenJij.nu

Status Visa: READY FOR COLLECTION > Hij is binnen!

Blijf op de hoogte en volg Hanna en Joanne

01 Juli 2014 | Nederland, Rotterdam

Wees in geen ding bezorgd, maar laat uw verlangens in alles, door bidden en smeken, met dankzegging bekend worden bij God.
Filippenzen 4:6

Ha lieve bloglezers,

We hebben ons visum gekregen en alles is helemaal definitief.
Zoo ongelooflijk dankbaar voor dit feit!

Gister moesten we op gesprek komen bij de Ambassade van India.
We hadden van Sunita (onze contact persoon vanuit de organisatie) gehoord dat er hele lastige vragen gesteld zouden kunnen worden en zij vertelde ons wat belangrijk was om te noemen.
Dus op naar Den Haag.

In India wil men namelijk graag weten wat je gaat doen in het land, waar je verblijft en waarom. En wanneer daarover geen duidelijkheid is loop je de kans dat de visumaanvraag afgewezen wordt.

In den Haag werden we ontvangen in het mega grote gebouw van de ambassade en daar werden we bestookt met vragen door een Indiase meneer & hij was met zijn doordringende blik + zijn onduidelijke Engels, niet voor de poes.
We dachten nog even dat we ons visum niet zouden krijgen en we hadden bedacht dat we dan maar zouden bloggen vanaf een tropisch, zonnig eiland! Maar gelukkig! (: Thuis lazen we dat het visum op te halen is en de procedure afgerond.

Vandaag nog precies twee weken en dan zullen we naar India vertrekken! Wat wordt het spannend en wat hebben we er zin in! Zo fijn dat er veel mensen voor ons bidden & dat blijven doen.

We houden jullie op de hoogte!
Liefs!

• 01 Juli 2014 - 09:57

Hilde:

Meiden, heel veel succes in India en veel zegen toegewenst! Liefs

• 01 Juli 2014 - 11:30

Henriette Heinen:

Gefeliciteerd meiden!
    Veel plezier faarzo, en niet te hard werken!!
    Groetjes. Nu word het spannend joanne!